چکیده مقاله نقش نیروی انسانی در مشتری مداری و وفادارسازی در بیمه های زندگی09352631617

فروشندگان در اغلب سازمان های خدماتی، آشکارترین نمایندگان شرکت به حساب می آیند و برای خریداران بیمه عمر به شدت مهم است که چه کسی خدمت را ارایه می کند. شرکت های بیمه در گذشته و حال فاقد تشکیلات موثر و کارآمد برای فروش این رشته بیمه ای بوده اند و این یکی از علل عمده رکود این بیمه در کشورمان می باشد.همواره نیروی انسانی کارآمد، شاخص عمده برتری سازمان های خدماتی به حساب می آیند و شرکت های بیمه برای نیل به اهدافشان و ارایه خدمات برتر و دوام آوردن در فضای رقابتی، نیازمند داشتن کارکنانی متعهد به اهداف و چشم اندازهای شرکت و دارای رفتار مشتری مدارانه هستند؛ ضمن اینکه شرکت های بیمه باید به نیازهای مشتریان داخلی (کارکنان) و مشتریان بیرونی توجه ویژه داشته باشند. لازم به ذکر است که کارکنان می توانند با جلب اعتماد مشتری، وفاداری وی را تحت تاثیر قرار داده و در بلند مدت نیز با رفتار اخلاقی و جامه عمل پوشانیدن به تعهدات خود، مشتری را وفادار نموده و با استفاده از مزیت های داشتن مشتریان وفادار، سودآوری و سهم خود از بازار را در رشته بیمه عمر افزایش دهند.
???? فــــول بــیــمـــه رمـــضــــانــــی 09352631617


???? بـا بـیـمـه ایران نمایندگی رمضـانـی، بـصـرفـه، سـریـع و تـمـامـاً بـیـمـه بـاشـید. 09352631617
bull; اقساطی (ده ماهه)
bull; پوشش های فول بیمه ای
bull; بدون چک
bull; بدون ضامن
bull; مـشـاوره رایــگـان
bull; پرداخــت فـــوری خــســارت
bull; آنلاین و پوشش سراسر ایران
09352631617

✅ بیمه ثـالـث نمایندگی رمضانی شامل پوشش های:
- تـعـهـد مـالـی
- تـعـهـد جـانـی سرنشینان
- تعهد جانی رانـنـده
✅ بیمه بــدنــه نمایندگی رمضانی شامل پوشش های:
- حـادثـه، آتـش سـوزی، سرقـت کـلـی
- بـلـایـای طـبـیـعـی و شـکـسـت شیشـه
- رنگ، اسیـد- کشیدن مـیخ و اشیای مشابـه
- افـزایـش ارزش وسـیـله نقـلـیـه
- سرقـت درجـای کلیـه قـطـعـات خـودرو
- جـبران زیـان وارده به خـودرو نـامـتعـارف
✅ بیمه مــنــزل مسی نمایندگی رمضانی در برابر خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه- سیل و طغیان آب رودخانه - زله و آتشفشان - طوفان ، گردباد، تندباد- ترکیدگی لوله آب - ضایعات ناشی از ریزش باران و ذوب برف و خسارت ناشی از سنگینی برف شامل:
- ارزش سـاخـتمان و تـاسيـسات و اثـاث
- سرقـت اثـاث مـنـزل
- مسئـولـيـت مـالـي دربرابر همسايـگان
- خـرابی لـوازم برقـي در اثـر نوسـانـات بـرق
- خـسـارت وارده بـه اتـومبيـل در پـاركـينـگ
✅ بیمه مـــالــی نمایندگی رمضانی شامل:
- بـازگـشـت حـق بـیـمـه بـعلـاوه سـود
- دریـافت وام فوری چهار درصد بدون ضـامن
- سـرمـایـه فــوت
- سـرمـایـه فـوت در اثـر حـادثـه
✅ بیمه درمــانـی نمایندگی رمضانی شامل:
- پـرداخـت هـزیـنه پـزشـکي حـوادث به بیمه گذار
- هـزینه پزشکي حـوادث به هر عضو خانواده
- نـقـص عـضـو نـاشـي از حـادثـه
- عـمــل جـراحـی
- سـرطـان
- امـراض خـاص (شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز و پیوند اعضای بدن می باشد)
- پیوند اعضای اصلی بدن (ريه، کبد، کليه، مغز استخوان، قلب)
✅ بیمه مـــوبــایــل نمایندگی رمضانی شامل:
- سرقت موبایل
- تعمیرات موبایل
✅ و بیمه مـسـافـرتـی نمایندگی رمضانی شامل:
- سفر با خودرو شخصی
- عتبات عالیات
- مسافرین عازم به خارج
بـیـمـه ایران نمایندگی رمضـانـی
09352631617
www.IRANbimbest.ir

ارائه رویکردی ترکیبی از QFD فازی و برنامه ریزی ریاضی- مطالعه موردی: بیمه عمر09352631617

بررسی اثرات مستقیم و غیرمستقیم سرمایه انسانی و تغییرات ساختاری بر ضریب نفوذ بیمه در ایران09352631617

نقش مدیریت دانش در توسعه و موفقیت پروژه های بیمه09352631617

نهادینه کردن شاخصهای اقتصاد دانش بنیان با به کارگیری متغیر های موثردر صنعت بیمه

تبیین نقش مولفه های اقتصاد دانش بنیان در توسعه صنعت بیمه با نقش تعدیلگر پویایی محیطی

شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی منابع انسانی موثر بر رقابت پذیری شرکت های بیمه با استفاده از

بررسی پیامدهای مالی تجزیه و تحلیل مشتریان در صنعت بیمه؛ با لحاظ نقش دانش فرمالیستی (مورد مطالعه: شرک

بیمه ,نمایندگی ,رمضانی ,شرکت ,مشتری ,پوشش ,نمایندگی رمضانی ,رمضانی شامل ,نیروی انسانی ,شامل پوشش ,پیوند اعضای
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها